Організація продажу та позиціонування

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Організація продажу та позиціонування
Обсяг: 116 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ       
1.1 Бренд та роль позиціонування при його формуванні    6
1.2 Стратегії позиціонування бренду     17
1.3 Особливості позиціонування брендів і проблеми, які виникають на пивному ринку       24
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДІВ НА ПИВНОМУ   РИНКУ      
2.1  Аналіз світового та вітчизняного ринку пива та представлених на ньому товарних марок       31
2.2. Економічна характеристика і аналіз діяльності  підприємства.       43
2.3. SWOT аналіз ТМ «Хайк»      55
РОЗДІЛ 3. ВИБІР ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ  БРЕНДУ НА ПИВНОМУ РИНКУ
3.1 Вибір стратегії позиціонування для ТМ «Хайк»        65
3.2  Заходи щодо реалізації стратегії   80
3.3. Оцінка економічної  ефективності запропонованих заходів    88
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ   100
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      107
ДОДАТКИ 116
 

  Замовити нову Купити цю роботу
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосов, в среднем: 0 из 5)