Маркетингова стратегія підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова стратегія підприємства
Обсяг: 111 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства…………………………………………………………………………………… 5

1.1. Сутність маркетингової стратегії, місце та роль маркетингової стратегії в системі управління підприємством, класифікація маркетингових
стратегій………………………………………………………………………………………….. 5

1.2. Маркетингова стратегія підприємства, принципи її формування….. 13

1.3. Стратегічне планування та маркетингова програма виробництва… 26

Розділ 2. Аналітична оцінка фінансово-господарської та маркетингової діяльності АТ “Філіп Морріс Україна”………………………………………. 36

2.1. Огляд тютюнового ринку України…………………………………………….. 36

2.2. Дослідження діяльності АТ “Філіп Морріс Україна”…………………… 45

2.3. Аналіз сучасного рівня маркетингової діяльності  АТ “Філіп Морріс Україна”  61

Розділ 3. Формування та оцінка ефективності маркетингової стратегії АТ “Філіп Морріс Україна”………………………………………………………………. 74

3.1. Формування альтернативних напрямків маркетингової діяльності
АТ “Філіп Морріс Україна”…………………………………………………………….. 74

3.2. Оцінка ефективності реалізації АТ “Філіп Морріс Україна” маркетингової стратегії……………………………………………………………………………………………………… 95

Висновки та пропозиції……………………………………………………………… 104

Додатки……………………………………………………………………………………….. 111

  Замовити нову Купити цю роботу
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосов, в среднем: 0 из 5)