Маркетингова стратегія підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова стратегія підприємства
Обсяг: 64 А4    

ПЛАН

Резюме………………………………………………………………………………………………. 3

Розділ 1. Основні положення формування маркетингової стратегії ТОВ „Ревмофарм”……………………………………………………………………………. 5

Розділ 2. Аналіз існуючої маркетингової стратегії ТОВ „Ревмофарм” та напрямки її вдосконалення………………………………………………………………………………… 19

2.1. Аналіз маркетингової товарної стратегії…………………………………….. 19

2.2. Аналіз маркетингової стратегії просування………………………………… 26

2.3. Оцінка формування маркетингової стратегії підприємства та її ефективності      34

2.4. Шляхи вдосконалення управління елементами маркетингового комплексу підприємства………………………………………………………………………………….. 37

Розділ 3. Формування нової маркетингової стратегії ТОВ "Ревмофарм" та оцінка її ефективності……………………………………………………………………………………. 47

3.1. Формування альтернативних напрямків розвитку нової маркетингової стратегії підприємства………………………………………………………………………………….. 47

3.2. Оцінка ефективності реалізації маркетингової стратегії……………….. 55

Список використаної літератури…………………………………………………….. 61

Додатки…………………………………………………………………………………………… 64

 

  Замовити нову Купити цю роботу
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосов, в среднем: 0 из 5)