Маркетингова діяльність підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова діяльність підприємства
Обсяг: (значение)    

ПЛАН:

Вступ. ___________________________________________________________с

I.  Глава. Методичні та організаційні особливості втілення маркетингової

    концепції у діяльність роздрібного торговельного підприємства.

  1. Основні цілі та задачі маркетингу роздрібного торговельного

підприємства. ________________________________________________ стор.

  1. Особливості організації маркетингу роздрібного торговельного

підприємства. ________________________________________________ стор.

  1. Коротка характеристика ТОВ “фірма Дарницький гастроном ”

магазин № 843. _______________________________________________стор.            

 

II. Глава. Основні характеристики маркетингового середовища ТОВ " фірма

    Дарницький гастроном " магазин №843. 

  1.   Ринок продуктів харчування. ___________________________________стор.
  2.   Споживачі. __________________________________________________стор.
  3.    Конкурентне середовище. _____________________________________стор.  

 

III. Глава. Основні напрями поліпшення роботи роздрібного торговельного

      підприємства на продовольчому ринку.     

   3.1.   Організаційні та економічні напрямки поліпшення роботи торгове — 

            льного підприємства. _________________________________________стор.

   3.2.    Пропозиції щодо організації маркетингової діяльності ТОВ " фірма 

             Дарницький гастроном " магазин №843. ________________________стор.

Висновки. ________________________________________________________стор.

Література. _______________________________________________________стор.

Додатки. _________________________________________________________ стор.

  Замовити нову Купити цю роботу
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 голосов, в среднем: 0 из 5)