Зовнішнє середовище міжнародного маркетингу та його роль в інтернаціоналізації діяльності фірми

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Зовнішнє середовище міжнародного маркетингу та його роль в інтернаціоналізації діяльності фірми
Обсяг: 99 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СЕРЕДОВИЩА МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ НА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЮ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ    6
1.1 Поняття, сутність та структура середовища міжнародного маркетингу   6
1.2 Методологічний інструментарій дослідження середовища міжнародного маркетингу        18
1.3 Функції міжнародного маркетингового середовища та їх еволюційний розвиток   27
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНА РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОЦЕСІ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ  37
2.1 Сучасні фактори впливу міжнародного маркетингового середовища на діяльність інтернаціональних компаній      37
2.2 Актуальні зміни у зовнішньому маркетинговому середовищі та їх вплив на стратегії міжнародної діяльності фірми       44
2.3 Роль зовнішнього маркетингового середовища у формуванні  принципів інтернаціоналізації компанії     51
РОЗДІЛ 3. ЗНАЧЕННЯ ТА ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА МІЖНАРОДНУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ «ADIDAS AG»     63
3.1 Характеристика міжнародної маркетингової діяльності «Adidas AG» на світовому ринку спортивного одягу та взуття      63
3.2 Аналіз міжнародного маркетингового середовища та його вплив на ринкові позиції компанії «Adidas AG» на світовому ринку      74
3.3 Стратегічні зміни діяльності компанії «Adidas AG» під впливом дії факторів середовища на міжнародному ринку 83
ВИСНОВКИ        89
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      95
ДОДАТКИ 99

  Замовити нову Купити цю роботу