ЗЕД підприємства (вихід на зовнішній ринок)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: ЗЕД підприємства (вихід на зовнішній ринок)
Обсяг: 104 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Теоретико-методологічні основи організації діяльності підприємства на зовнішньому ринку……………………………………………………………………. 5

1.1. Види зовнішньоекономічної діяльності підприємства та їх

особливості……………………………………………………………………………………… 5

1.2. Проблеми виходу підприємства на зовнішній ринок та його адаптації до навколишнього середовища за кордоном…………………………………………. 15

1.3. Особливості організаційної структури управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства та методологія вибору умов виходу на зовнішній ринок    24

Розділ 2. Аналіз можливостей ТОВ «Славута» для виходу на зовнішній

ринок……………………………………………………………………………………………… 42

2.1. Характеристика діяльності ТОВ «Славута» та системи управління на підприємстві……………………………………………………………………………………………………… 42

2.2. Аналіз внутрішніх можливостей та готовності ТОВ «Славута» для виходу на зовнішній ринок……………………………………………………………………………… 46

2.3. Оцінка найбільш сприятливих видів зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Славута»……………………………………………………………………………………… 74

Розділ 3. Проект організації зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Славута»……………………………………………………………………………………………………….. 78

3.1. Напрямки зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Славута» та адаптації підприємства за кордоном………………………………………………………………. 78

3.2. Шляхи вдосконалення організаційної структури управління ТОВ «Славута»    81

3.3. Заходи кадрової, фінансової та маркетингової політики при організації зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Славута»…………………………….. 84

3.4. Економічна ефективність виходу ТОВ «Славута» на зовнішній ринок 91

Висновки та пропозиції……………………………………………………………….. 94

Список використаної літератури………………………………………………. 100

Додатки……………………………………………………………………………………….. 104

  Замовити нову Купити цю роботу