ЗЕД підприємства (вихід на зовнішній ринок)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: ЗЕД підприємства (вихід на зовнішній ринок)
Обсяг: 102 А4    

ПЛАН:

Вступ   3
Розділ 1 Теоретичні засади побудови стратегії підприємства на зовнішніх ринках  6
1.1 Поняття та основні етапи планування стратегії підприємства на зовнішніх ринках      6
1.2 Маркетингові програми виходу на зовнішні ринки      19
1.3 Базові стратегії росту фірми при виході на зовнішні ринки   27
Розділ 2 Аналіз можливостей та шляхів виходу ПП «Алоінс» на зовнішні ринки      37
2.1.Загальна характеристика підприємства        37
2.2 Дослідження ринку електротехнічної продукції та можливостей ПП «Алоінс» на ньому    42
2.3 Аналіз ефективності експортних операцій по основній продукції ПП «Алоінс»   54
Розділ 3 Розробка стратегії виходу ПП «Алоінс» на зовнішній ринок       60
3.1 Стратегічні цілі та завдання ПП «Алоінс» на зарубіжних ринках       60
3.2 Організаційне та кадрове забезпечення реалізації стратегії  66
3.3.Напрямки підвищення ефективності експортних операцій ПП «Алоінс» при виході на зарубіжні ринки      71
Висновки        90
Список використаних джерел      96
Додатки 102

  Замовити нову Купити цю роботу