ЗЕД підприємства (вихід на зовнішній ринок)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: ЗЕД підприємства (вихід на зовнішній ринок)
Обсяг: 98 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5

1.1. Сутність стратегії та стратегічного управління. 5

1.2. Типи стратегій виходу на зовнішній ринок та їх порівняльна характеристика  13

1.3. Визначення маркетингової стратегії та її роль у процесі виходу фірми на міжнародні ринки. 16

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ.. 24

2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства. 24

2.2. Аналіз маркетингового середовища та діяльності фірми. 35

2.3. Аналіз стратегічного набору фірми та можливостей виходу на міжнародні ринки  45

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ УКРАЇНСЬКОЇ ФІРМИ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ.. 54

3.1. Удосконалення маркетингової стратегії фірми та підвищення її ефективності 54

3.2. Пропозиції щодо покращення міжнародної конкурентоспроможності фірми через вдосконалення стратегічного набору. 64

3.3. Оцінка чинників ризику реалізації альтернативних стратегій. 75

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 86

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 90

ДОДАТКИ.. 98

  Замовити нову Купити цю роботу