Рекламно-інформаційна діяльність видавництва

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема:

Рекламно-інформаційна діяльність видавництва

Обсяг: 86 А4    

ПЛАН:

Вступ………………………………………………………………………………………………… 3

Розділ 1. Аналітичний огляд інформаційних джерел…………………………. 5

Розділ 2. Ринок навчальної книги в Україні та місце на ньому видавництва "Освіта"………………………………………………………………………………………………………… 18

Розділ 3. Характеристика діяльності видавництва "Освіта"…………… 23

3.1. Аналіз основних показників господарсько-економічної діяльності видавництва 23

3.2. Характеристика репертуару видавничої продукції……………………… 31

3.3. Товарно-цінова політика видавництва……………………………………….. 35

3.4. Рекламно-інформаційна політика підприємства та ступінь її ефективності  38

Розділ 4. Напрямки вдосконалення рекламно-інформаційної діяльності видавництва "Освіта"………………………………………………………………………………………….. 52

4.1. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління рекламно-інформаційною діяльністю видавництва…………………………………………… 52

4.2. Запропоновані заходи та механізм їх впровадження…………………… 67

4.3. Оцінка ефективності запропонованих рекламно-інформаційних

заходів…………………………………………………………………………………………… 75

Висновки…………………………………………………………………………………………. 79

Список використаної літератури…………………………………………………….. 82

Довідковий апарат та додатки………………………………………………………… 86

  Замовити нову Купити цю роботу