Рекламна кампанія (планування)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна кампанія (планування)
Обсяг: 38 А4    

ПЛАН:

Розділ 1. Реклама як складовий елемент маркетингової діяльності 3

1.1. Поняття, сутність та задачі реклами………………………………………………. 3

1.2. Послідовність прийняття рішень у процесі розробки рекламної кампанії  9

Розділ 2. Аналіз рекламної кампанії рекламного агентства Foote, Cone & Belding……………………………………………………………………………….. 18

2.1. Маркетингова характеристика діяльності рекламного агентства Foote, Cone & Belding…………………………………………………………………………………………….. 18

2.2. Аналіз організації діяльності рекламного агентства Foote, Cone & Belding         31

2.3. Дослідження процесу розробки рекламних кампаній рекламного агентства Foote, Cone & Belding…………………………………………………………………………………. 38

  Замовити нову Купити цю роботу