Рекламна діяльність підприємства зовнішньоекономічної діяльності

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема:

Рекламна діяльність підприємства зовнішньоекономічної діяльності

Обсяг: 109 А4    

ПЛАН:

Вступ………………………………………………………………………………………………… 3

Розділ 1. Теоретичні передумови оцінки та вибору основних напрямків ефективної рекламної діяльності в зовнішній діяльності підприємства……………….. 5

1.1. Сутність рекламної діяльності та її значення в зовнішньоекономічній діяльності підприємства……………………………………………………………………………………. 5

1.2. Засоби реклами та особливості їх застосування на зовнішньому     ринку  14

1.3. Підходи до вибору та планування рекламної діяльності на міжнародному ринку……………………………………………………………………………………………………… 27

Розділ 2. Аналіз сучасного стану управління рекламною діяльністю в зовнішньоекономічній діяльності ЗАТ "Оболонь"………………………….. 42

2.1. Загальна характеристика діяльності ЗАТ "Оболонь" на національному та міжнародному ринках…………………………………………………………………….. 42

2.2. Сучасний стан управління рекламою ЗАТ "Оболонь" на зовнішніх ринках        50

2.3. Аналіз ефективності витрат на організацію рекламної діяльності ЗАТ "Оболонь"……………………………………………………………………………………………………… 64

Розділ 3. Шляхи вдосконалення оцінки та вибору ефективної рекламної діяльності ЗАТ "Оболонь" на зовнішньому ринку…………………………………………… 69

3.1. Обґрунтування пропозицій щодо підвищення ефективності управління рекламною діяльністю ЗАТ "Оболонь" на зовнішньому ринку……………………………. 69

3.2. Оцінка можливостей при виборі напрямків рекламної діяльності ЗАТ "Оболонь" на ринках різних країн………………………………………………………………………… 79

3.3. Розробка рекламної компанії ЗАТ "Оболонь" на міжнародному     ринку 84

Висновки та пропозиції…………………………………………………………………… 96

Список використаної літератури…………………………………………………… 104

Додатки     109

  Замовити нову Купити цю роботу