Рекламна діяльність підприємства в засобах масової інформації (ЗМІ)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна діяльність підприємства в засобах масової інформації (ЗМІ)
Обсяг: 100 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

Розділ 1. Планування рекламної діяльності торговельних підприємств.. 8

1.1.    Головні етапи та завдання планування використання реклами підприємств торгівлі в засобах масової інформації 8

1.2.    Особливості роботи медіа-планерів торговельних підприємств при розміщенні реклами в засобах масової інформації 16

1.3. Сучасні тенденції та перспективи планування реклами підприємств сектору оптової та роздрібної торгівлі в засобах масової інформації 24

Розділ 2. Специфіка планування використання реклами на торговельному підприємстві ЗАТ „Оболонь”. 29

2.1. Основні процеси та методи планування використання реклами ЗАТ „Оболонь” в засобах масової інформації 29

2.2. Роль, завдання та перспективи медіа-планування та Інтернет – реклами при плануванні рекламної діяльності ЗАТ „Оболонь”. 54

Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення планування використання реклами ЗАТ „Оболонь” в засобах масової інформації 64

3.1. Можливості застосування новітніх методів планування використання реклами продукції ЗАТ „Оболонь” в засобах масової інформації 64

3.2. Пропозиції щодо вдосконалення процесів та технологій планування рекламної діяльності ЗАТ „Оболонь” в сфері збутової політики. 70

3.3. Вдосконалення процесу рекламної діяльності ТОВ «ГрафіТек Україна»  86

Висновки.. 91

Список використаної літератури.. 97

Додатки.. 100

  Замовити нову Купити цю роботу