Рекламна діяльність підприємства в міжнародному бізнесі

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна діяльність підприємства в міжнародному бізнесі
Обсяг: 112 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ 6

1.1 Сутність та види реклами у міжнародному бізнесі 6

1.2 Організація та структура управління рекламним процесом. 16

1.3 Світовий досвід успішних рекламних кампаній. 30

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ BAUSCH & LOMB В УКРАЇНІ ТА СВІТІ 41

2.1.    Місія, маркетинг та конкурентні позиції компанії
Bausch & Lomb у світі 41

2.2.    Стратегія рекламної діяльності в Україні 58

2.3. Організація та оцінка ефективності рекламних кампаній. 66

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ РОБОТИ КОМПАНІЇ «BAUSCH & LOMB» НА РИНКУ УКРАЇНИ.. 76

3.1. Стан, проблеми, тенденції розвитку українського ринку реклами. 76

3.2. Пропозиції щодо поліпшення зовнішніх та внутрішніх умов діяльності компанії «Bausch & Lomb» на ринку України. 87

3.3. Пропозиції щодо вдосконалення рекламних стратегій українських підприємств на ринку фармацевтичних засобів. 95

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 100

СПИСОК використаних джерел.. 107

ДОДАТКИ.. 112

  Замовити нову Купити цю роботу