Рекламна діяльність підприємства в міжнародному бізнесі (управління)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна діяльність підприємства в міжнародному бізнесі (управління)
Обсяг: 118 А4    

ПЛАН:

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретико-методологічні засади управління рекламною діяльністю в міжнародному бізнесі 6

1.1. Соціально-економічна сутність та види реклами у міжнародному бізнесі 6

1.2. Організація управління рекламним процесом. 19

1.3. Світова практика розробки та впровадження реклами на міжнародних ринках  29

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СТРАТЕГІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «То-НА-Та». 40

2.1. Особливості організації та управління рекламною діяльністю в компаніях, що оперують на світових ринках. 40

2.2. Характеристика маркетингової діяльності компанії «То-НА-Та». 53

2.3.Управління рекламною діяльністю в компанії «То-НА-Та». 64

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «ТО-НА-ТА» НА РИНКУ УКРАЇНИ.. 72

3.1. Пропозиції щодо поліпшення зовнішніх та внутрішніх умов діяльності компанії «То-НА-Та» на ринку України. 72

3.2.Організація та оцінка ефективності рекламної кампанії 84

3.3. Напрями вдосконалення рекламної діяльності компанії «То-НА-Та». 92

Висновки та пропозиції 105

Список використаних джерел. 111

Додатки. 118

  Замовити нову Купити цю роботу