Рекламна діяльність підприємства соціо-культурної сфери

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна діяльність підприємства соціо-культурної сфери
Обсяг: 119 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ      6
1.1. Сутність і завдання рекламного менеджменту 6
1.2. Класифікація реклами та її основні види    12
1.3. Роль, місце і значення реклами у сучасному бібліотечному просторі  28
1.4. Досвід використання рекламного менеджменту у соціо–культурній галузі ( на прикладі бібліотечної галузі)    33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІННИЦЬКОЇ ОУНБ ІМЕНІ К.А.ТІМІРЯЗЄВА 45
2.1. Організаційна характеристика Вінницької ОУНБ імені К.А.Тімірязєва  45
2.2. Діагностика економічної діяльності бібліотеки за 2008-2009 роки    57
2.3. Аналіз ефективності рекламного менеджменту даної організації       65
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ВІННИЦЬКОЇ ОУНБ ІМЕНІ К.А.ТІМІРЯЗЄВА       75
3.1. Розробка стратегічних заходів рекламного менеджменту бібліотеки    75
3.2. Планування рекламної кампанії для бібліотеки       91
3.3. Впровадження інноваційних заходів в рекламний менеджмент
організації     98
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ  111
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  115
ДОДАТКИ 119
 

  Замовити нову Купити цю роботу