Рекламна діяльність підприємства (менджмент)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна діяльність підприємства (менджмент)
Обсяг: 101 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА        6
1.1 Сутність та завдання рекламної політики підприємства        6
1.2 Класифікація видів реклами, їх характеристика       17
1.3 Механізм управління рекламною діяльністю підприємства       25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ВАТ «КРЕДМАШ»    34
2.1 Економіко-організаційна характеристика ВАТ “Кредмаш”        34
2.2 Аналіз підходів до управління рекламною діяльністю ВАТ «Кредмаш»    41
2.3 Аналіз ефективного управління рекламною діяльністю ВАТ «Кредмаш»    48
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ВАТ „КРЕДМАШ” 57
3.1     Розробка рекламної кампанії підприємства        57
3.2     Розробка програми рекламних заходів ВАТ «Кредмаш»       68
3.3 Удосконалення організації проведення рекламних заходів та підвищення їх ефективності        75
ВИСНОВКИ        89
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      93
ДОДАТКИ 101
 

  Замовити нову Купити цю роботу