Рекламна діяльність підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Рекламна діяльність підприємства
Обсяг: 109 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   5
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ЗАСАД РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ, ЯК ІНСТРУМЕНТУ РЕАЛІЗАЦІЇ ЇХ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ    8
1.1. Теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств в умовах глобалізації ринкового середовища  8
1.2. Теоретичні засади рекламної діяльності підприємств, як складової його комунікаційної політики      20
1.3. Сучасні особливості та тенденції здійснення рекламної діяльності підприємствами сфери туристичних послуг   35

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «КАРАВАН ЛЮКС ТУР» ЗА ПЕРІОД 2008-2010 РР.       49
2.1. Аналіз показників бізнесової діяльності  ТОВ «Караван Люкс Тур» у сфері туристичних послуг та особливостей його організаційно-управлінської структури      49
2.2. Аналіз здійснення рекламної діяльності ТОВ «Караван Люкс Тур» по наданню туристичних послуг        58
2.3. Оцінка роботи ТОВ «Караван Люкс Тур» по удосконаленню здійснення рекламної діяльності по наданню туристичних послуг        69

РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРОБКА ЗАХОДІВ З УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ УМОВ ТОВ «КАРАВАН ЛЮКС ТУР»        80
3.1. Обґрунтування заходів з удосконалення рекламної діяльності ТОВ «Караван Люкс Тур»  80
3.2. Розробка заходів з удосконалення рекламної діяльності ТОВ «Караван Люкс Тур»       85
3.3.Оцінка економічної ефективності впровадження розроблених заходів в умовах базового підприємства з урахування впливів можливих ризиків       80

ВИСНОВКИ        103
ЛІТЕРАТУРА      107
ДОДАТКИ………………………………………………………………………109

  Замовити нову Купити цю роботу