Реклама в маркетинговій діяльності роздрібного підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Реклама в маркетинговій діяльності роздрібного підприємства
Обсяг: 113 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ І. РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ: МІСЦЕ ТА ЗНАЧЕННЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ   5
1.1. Маркетингова політика комунікацій в системі управління підприємством       5
1.2. Реклама в системі засобів маркетингової політики комунікацій       19
1.3. Теоретичні підходи до визначення ефективності рекламної діяльності підприємства    33
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ЄВРОПА»      47
2.1. Аналіз основних техніко-економічних показників ТОВ «Європа»        47
2.2. Оцінка комплексу маркетингу досліджуваного підприємства    60
2.3. Дослідження та оцінка рекламної підтримки ТМ «Три Ведмеді» 75
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПІДТРИМКИ ТМ «ТРИ ВЕДМЕДІ»    86
3.1. Дослідження засобів реклами та оцінка ефективності проведеної рекламної кампанії   86
3.2. Рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності
підприємства    99
3.3. Оптимізація величини рекламного бюджету ТМ «Три ведмеді»   103
ВИСНОВКИ        110
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ  113

  Замовити нову Купити цю роботу