Реклама та PR на підприємстві

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Реклама та PR на підприємстві
Обсяг: 103 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ основи ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ТА PR АКЦІЙ У ЗЕД-ФІРМАХ.. 6

1.1 Рекламні та PR технології: поняття, сутність, класифікація. 6

1.2 Планування і організація реклами та PR на ЗЕД-підприємстві 14

1.3 Сучасний стан та тенденції розвитку світової сфери  реклами та PR.. 23

Висновки до розділу I 30

РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНИХ ТА PR АКЦІЙ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ  (НА ПРИКЛАДІ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ ВІТАМІННИЙ ЗАВОД». 32

2.1 Загальна характеристика ринкової діяльності підприємства. 32

2.2 Аналіз практики застосування рекламних та  PR заходів у зовнішньоекономічній діяльності ВАТ «Київський вітамінний завод». 46

2.3 Оцінка ефективності рекламної і PR діяльності фармацевтичного підприємства  55

Висновки до розділу ІІ 64

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ТА PR У ЗЕД УКРАЇНСЬКИХ ФІРМ… 65

3.1 Проблематика формування рекламних та PR-акцій при виході національних підприємств на іноземні ринки. 65

3.2. Удосконалення організації та планування рекламної діяльності ВАТ «Київський вітамінний завод». 75

3.3 Розробка перспективної програми PR заходів на ВАТ «Київський вітамінний завод»  87

Висновки до розділуІІІ 95

ВИСНОВКИ.. 97

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 100

ДОДАТКИ.. 103

  Замовити нову Купити цю роботу