Реклама і цільові аудиторії

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Реклама і цільові аудиторії
Обсяг: 115 А4    

ПЛАН:

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні основи реклами і соціально-психологічного діагностування цільових аудиторій. 7

1.1. Сутність і значення соціально-психологічного діагностування цільових аудиторій в рекламній діяльності 7

1.2. Система зовнішніх та внутрішніх чинників, що впливають на соціальну психологію цільових аудиторій. 18

1.3. Характеристика основних методів діагностування соціально-психологічного впливу реклами на цільові аудиторії в рекламній
діяльності 27

Розділ 2. Аналіз діяльності РА „Онлайн” із соціально-психологічного діагностування цільових аудиторій. 42

2.1. Маркетинговий аналіз діяльності РА „Онлайн”. 42

2.2. Аналіз методів дослідження цільових аудиторій РА „Онлайн”. 57

2.3. Дослідження клієнтської бази для здійснення рекламної діяльності підприємств-замовників РА „Онлайн”. 65

Розділ 3. Удосконалення соціально-психологічного діагностування цільових аудиторій РА „Онлайн”. 86

3.1. Критерії здійснення соціально-психологічного діагностування цільових аудиторій РА „Онлайн”. 86

3.2. Впровадження запропонованих заходів у дослідження цільових аудиторій підприємств-замовників  РА „Онлайн”. 91

3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо соціально-психологічного діагностування цільових аудиторій в рекламній діяльності РА „Онлайн”. 98

Висновки. 106

Список використаної літератури. 112

Додатки. 115

  Замовити нову Купити цю роботу