Просування продукції транснаційональних корпорацій на ринок України

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Просування продукції транснаційональних корпорацій на ринок України
Обсяг: 106 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТРАНСНАЦІОНАЛЬНИХ КОМПАНІЙ НА РИНОК УКРАЇНИ       7
1.1. Поняття і сутність технологій просування продукції 7
1.3. Методи та технології просування продукції ТНК на ринок України     25
РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТНК НА РИНОК УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА “PHILIP MORRIS UKRAINE” 42
2.1. Фактори впливу на вибір технологій просування продукції в компанії «Philip Morris» 42
2.2. Особливості вибору технологій просування продукції компанії «Philip Morris» для ринку України      58
2.3. Оцінка ефективності сучасних технологій просування продукції ТНК «Philip Morris» на ринок України  68
РОЗДІЛ III. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТНК НА РИНОК УКРАЇНИ    76
3.1. Методи вибору найбільш ефективних технологій просування продукції  76
3.2. Поліпшення існуючих технологій просування продукції        81
3.3. Перспективи розвитку технологій просування продукції на ринок України      91
ВИСНОВКИ        103
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      106

  Замовити нову Купити цю роботу