Продуктова стратегія

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Продуктова стратегія
Обсяг: 112 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ 6

1.1 Поняття та сутність категорій «продукт», «продуктовий портфель», «продуктова стратегія». 6

1.2. Формування продуктові стратегії підприємства. 17

1.3 Нормативно-правові основи розвитку та впровадження продуктових стратегій в фармацевтичних закладах. 26

РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНИЙ. АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ В АПТЕЦІ ТОВ «АЛТЕЯ ФАРМ») 33

2.1. Характеристика господарської діяльності аптеки ТОВ «Алтея Фарм». 33

2.2 Характеристика продуктової стратегії аптеки. 46

2.3 Оцінка ефективності управління продуктовим портфелем
ТОВ «Алтея Фарм». 60

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ АПТЕКИ
ТОВ «АЛТЕЯ ФАРМ». 70

3.1 Оптимізація асортименту фармацевтичної продукції 70

3.2 Вдосконалення системи контролю якості лікарських засобів. 79

3.3 Вдосконалення системи ціноутворення. 91

ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 100

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 108

Додатки.. 112

  Замовити нову Купити цю роботу