Продажі (управління)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Продажі (управління)
Обсяг: 106 А4    

ПЛАН:

Вступ. 3

1. Теоретичні основи управління продажами оптово-торгової компанії 7

1.1. Предмет і відмітні особливості оптово-торгового підприємства. 7

1.2. Цілі, завдання і вихідні передумови управління продажами оптово-торгового підприємства. 16

1.3. Структурна і логічна послідовність управління продажами оптово-торгового підприємства. 22

2. Аналіз продаж оптового торгового підприємства. 29

2.1. Аналіз обсягів та динаміки продаж оптового торгового
ТОВ «Орімі Трейд ЛТД». 29

2.2. Аналіз продаж ТОВ «Орімі Трейд ЛТД» у розрізі контрактів. 38

2.3. Оцінка фінансової стійкості та економічної безпеки
ТОВ «Орімі Трейд ЛТД». 41

3. Удосконалення продаж оптового торгового підприємства. 59

3.1. Цільові параметри оптового торгового підприємства
ТОВ «Орімі Трейд ЛТД». 59

3.2. Обґрунтування планового обсягу, товарно-групової та контрактної структури продаж ТОВ «Орімі Трейд ЛТД». 71

3.3. Резерви зростання обсягів продаж ТОВ «Орімі Трейд ЛТД». 79

Висновки і пропозиції 100

Список використаних джерел. 103

Додатки. 106

  Замовити нову Купити цю роботу