Продаж сільськогогосподарської продукції

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Продаж сільськогогосподарської продукції
Обсяг: 122 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ       7
1.1. Сутність і принципи процесу управління продажами   7
1.2. Характеристика етапів процесу продажів товарів     23
1.3. Мерчандайзинг як чинник успішного продажу товарів підприємства     31
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВОМ ТОВ «КОРОНА-ЧЕРКАСИ»    40
2.1. Характеристика комплексу маркетингу підприємства   40
2.2. Оцінка закупівельної діяльності підприємства       52
2.3. Дослідження системи роботи з покупцями-роздрібними торгівельними підприємствами    58
2.4. Оцінка застосування мерчандайзингу підприємством   69
2.5. Аналіз управління діяльністю менеджерів з продажу підприємства     72
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ ТОВ «КОРОНА-ЧЕРКАСИ»        77
3.1. Впровадження системи управління продажем товарів підприємства на основі принципів маркетингу взаємовідносин        77
3.2. Обґрунтування системи стимулювання роздрібних торгівельних підприємств до закупівлі товарів підприємства   83
3.3. Розробка програми мотивації менеджерів з продажу товарів підприємства      90
3.4. Удосконалення технології мерчандайзингу підприємства       97
ВИСНОВКИ        111
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      116
ДОДАТКИ 122

  Замовити нову Купити цю роботу