Позиціювання бренду

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Позиціювання бренду
Обсяг: 127 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ       6
1.1 Бренд та роль позиціонування при його формуванні    6
1.2 Стратегії позиціонування бренду     18
1.3 Особливості позиціонування брендів і проблеми, які виникають на пивному ринку       29
Розділ 2. Аналіз позиціонування брендів на пивному ринку        36
2.1  Аналіз світового та вітчизняного ринку пива та представлених на ньому товарних марок       36
2.2. Економічна характеристика і аналіз діяльності  підприємства.       48
2.3. SWOT аналіз ТМ «Хайк»      60
РОЗДІЛ 3. ВИБІР ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ  БРЕНДУ НА ПИВНОМУ РИНКУ 75
3.1 Вибір стратегії позиціонування для ТМ «Хайк»        75
3.2  Заходи щодо реалізації стратегії   90
3.3. Оцінка економічної  ефективності запропонованих заходів    98
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ   109
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      118
ДОДАТКИ 127
 

  Замовити нову Купити цю роботу