Нова продукція (освоєння виробництва)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Нова продукція (освоєння виробництва)
Обсяг: 103 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Інноваційний розвиток підприємства як основа стабільності функціонування в умовах ринку…………………………………………………… 7

1.1. Інноваційний потенціал підприємства як об’єкт економічного дослідження         7

1.2. Сутність та принципи розробки інноваційної стратегії………………… 18

1.3. Значення інновацій для економічного розвитку підприємства……… 28

Розділ 2. Характеристика ТОВ „Альфа-Пак”…………………………… 36

2.1. Організаційна та технологічна характеристика діяльності ТОВ „Альфа-Пак”     36

2.2. Оцінка ефективності діяльності ТОВ „Альфа-Пак”……………………… 41

2.3. Характеристика маркетингової політики ТОВ „Альфа-Пак”………… 53

2.3.1. Дослідження попиту та асортименту продукції ВАТ „Альфа-Пак”………………………………………………… 53

2.3.2. Цінова політика ТОВ „Альфа-Пак”…………………………………………………………………………………………………….. 55

2.3.3. Аналіз сильних та слабких сторін ТОВ „Альфа-Пак”………………………………………………………………………. 57

2.4. Аналіз інноваційного потенціалу ТОВ „Альфа-Пак”…………………… 60

Розділ 3. Пропозиції з освоєння виробництва нової продукції….. 67

3.1. Характеристика нової продукції і технології її виготовлення……….. 67

3.2. Цілі і стратегія освоєння нової продукції……………………………………. 74

3.3. План виробництва……………………………………………………………………. 78

3.4. Фінансовий план………………………………………………………………………. 82

3.5. Оцінка можливих ризиків та шляхів страхування від них……………. 89

Висновки………………………………………………………………………………………. 94

Список використаної літератури………………………………………………… 99

Додатки……………………………………………………………………………………….. 103

  Замовити нову Купити цю роботу