Менеджмент персоналу та підвищення якості обслуговування

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Менеджмент персоналу та підвищення якості обслуговування
Обсяг: 102 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

1. Теоретичні основи управління персоналом в підприємстві готельного господарства…………………………………………………………………………………… 6

1.1. Загальні принципи управління персоналом підприємства……………… 6

1.2. Економічна сутність праці та її стимулювання в…………………………. 13

підприємствах готельного господарства…………………………………………… 13

1.3. Задачі управління персоналом. Критерії та показники оцінки ефективності управління персоналом в готельному господарстві…………………………… 21

2. Аналіз системи управління персоналом в готельному комплексі “Дніпро”, м. Київ……………………………………………………………………………………………. 31

2.1.Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства… 31

2.2. Аналіз управління чисельністю і складом персоналу підприємства 39

2.3. Оцінка економічних методів мотивації праці та їх вплив на…………. 49

результати фінансово-господарської діяльності підприємства……………. 49

2.4. Аналіз кадрової роботи в готельному комплексі “Дніпро”………….. 65

3. Напрямки вдосконалення управління персоналом та………….. 79

підвищення рівня обслуговування в готельному комплексі……. 79

“Дніпро” (м. Київ)…………………………………………………………………………. 79

3.1.Основні положення рекомендованої політики управління…………….. 79

персоналом в підприємстві……………………………………………………………… 79

3.2. Управлінські рішення по підвищенню рівня сервісу та їх…………….. 83

вплив на результати діяльності підприємства……………………………………. 83

Висновки та пропозиції……………………………………………………………….. 93

Список використаної літератури………………………………………………… 99

Додатки……………………………………………………………………………………….. 102

  Замовити нову Купити цю роботу