Маркетинговий потенціал підприємства та його вплив…

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема:

Маркетинговий потенціал підприємства та його вплив…

Обсяг: 84 А4    

ПЛАН:

Вступ.. 3

Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти розвитку маркетингового потенціалу підприємства та його впливу на результати господарської діяльності 6

1.1. Теоретичні аспекти маркетингового потенціалу підприємства. 6

1.2. Комплекс маркетингу як засіб впливу на ринок та інструмент формування маркетингового потенціалу підприємства. 10

1.3. Теоретичні засади оцінки впливу маркетингового потенціалу на результати господарської діяльності 21

Розділ 2. Загільна характеристика Оцінки маркетингового потенціалу та його впливу на результати господарської діяльності КОМПАНІЇ ТОВ «СОЦІАЛЬНІ І ЕКОНОМІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ»  42

2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства. 42

2.2. Аналіз маркетингового комплексу підприємства. 54

2.3. Оцінка ефективності використання маркетингового комплексу компанії „Соціальні та Економічні Дослідження”. 60

Розділ 3. Пропозиції щодо підвищення маркетингового потенціалу компанії ТОВ „Соціальні та Економічні Дослідження”. 64

3.1. Обґрунтування доцільності розробки заходів по підвищенню маркетингового потенціалу підприємства. 64

3.2. Розробка заходів щодо підвищення маркетингового потенціалу підприємства  66

3.3. Оцінка економічної ефективності підвищення маркетингового потенціалу підприємства. 73

ВИСНОВКИ.. 78

Список використаних джерел.. 84

  Замовити нову Купити цю роботу