Маркетинговий комплекс

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетинговий комплекс
Обсяг: 80 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………..   3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ…………….   5

  1. Маркетинговий підхід в організації підприємств………………………   5
  2. Особливості туристичної індустрії та здійснення ними маркетингової діяльності………………………………………………………..   11
  3. Елементи маркетингу. Продукт. Ціна. Стимулювання. Розповсюдження…………………………………………….   16

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ДП ГК “НАЦІОНАЛЬНИЙ”…………………………………………………..   30

2.1. Характеристика розвитку туристичної галузі в Україні………………   30

2.2. Організаційна характеристика ДП ГК “Національний”………………    35

2.3. Аналіз комплексу маркетингу ДП ГК “Національний”.  Характеристика послуг. Особливості ціноутворення. Канали розповсюдження. Розміщення……………………………………………………   42

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ДП  ГК “НАЦІОНАЛЬНИЙ”……………………………………….   54

3.1. Проблеми туристичної галузі в Україні………………………………………   54

3.2. Шляхи вдосконалення маркетингового комплексу ДП ГК “Національний”……   59

Висновки та пропозиції…………………………………………………………   70

Список використаної літератури……………………………………………   77

Додатки………………………………………………………………………………..   80

  Замовити нову Купити цю роботу