Маркетингові комунікації підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингові комунікації підприємства
Обсяг: 103 А4    

ПЛАН:

Вступ.. 3

Розділ 1. ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ.. 7

1.1. Маркетингові комунікації: сутність та функції 7

1.2. Інтегровані маркетингові комунікації 22

1.3. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. 40

Розділ 2. Інтегровані маркетингові комунікації як частина маркетингової діяльності  ТОВ «Kimberly-Clark Україна». 57

2.1. Характеристика маркетингової діяльності
ТОВ «Kimberly-Clark Україна». 57

2.2. Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності
ТОВ «Kimberly-Clark Україна». 67

2.3. Комунікативна діяльність компанії  «Kimberly-Clark Україна» в місцях продажу. 75

3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В МІСЦЯХ ПРОДАЖУ КОМПАІЇ «KIMBERLY-CLARK УКРАЇНА». 84

3.1. Пропозиції щодо модернізації інформаційного забезпечення комплексу ІМК в місцях продажу компанії  «Kimberly-Clark Україна». 84

3.2. Пропозиції щодо вдосконалення процесів управління та контролю в системі ІМК в місцях продажу компанії  «Kimberly-Clark Україна». 93

Висновки.. 97

Список Використаних джерел.. 103

  Замовити нову Купити цю роботу