Маркетингові комунікації підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингові комунікації підприємства
Обсяг: 78 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1.ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ……………………………………………………………………5

1.1 Маркетингові комунікації: сутність та функції………………………………………5

1.2 Інтегровані маркетингові комунікації……………………………………………………20

1.3 Зарубіжна практика ефективних маркетингових комунікацій. 37

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ФАБОР”. 47

2.1 Характеристика маркетингової діяльності підприємства. 47

2.2 Особливості та маркетингові проблеми ТОВ „ФАБОР”. 56

2.3 Оцінка можливостей застосування маркетингових заходів на
ТОВ „ФАБОР”. 69

Висновки до розділу 2. 42

РОЗДІЛ 3. ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ їХ ЕФЕКТИВНОСТІ НА ТОВ „ФАБОР”. 44

3.1.Вдосконалення організації комунікаційної політики підприємства. 44

3.2 Розробка заходів щодо підвищення ефективності рекламної діяльності  підприємства ТОВ „Фабор”. 51

3.3 Розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. 58

Висновки до розділу 3. 68

ВИСНОВКИ.. 70

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 73

ДОДАТКИ.. 78

  Замовити нову Купити цю роботу