Маркетингові дослідження підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингові дослідження підприємства
Обсяг: (значение)    

ПЛАН

Розділ 1. Роль маркетингових досліджень в діяльності підприємства у ринкових умовах………………………………………………………………………………………………. 3

1.1  Види та методи маркетингових досліджень………………………………….. 3

1.2 Методика проведення маркетингових досліджень……………………….. 13

1.3 Організація маркетингових досліджень………………………………………. 26

Розділ 2. Аналіз стану маркетингових досліджень у ВАТ „Київгума” 26

2.1 Техніко-економічна характеристика підприємства……………………….. 26

2.2. Аналіз методів маркетингових досліджень покупців продукції, що використовуються на підприємстві…………………………………………………… 26

2.3. Дослідження поведінки споживачів продукції підприємства………… 26

Розділ 3. Напрямки оптимізації маркетингових досліджень покупців продукції ВАТ "Київгума"……………………………………………………………………………………… 26

3.1. Реорганізація маркетингової служби підприємства…………………….. 26

3.2. Впровадження модифікованої методики дослідження поведінки споживачів       26

3.3. Ефективність запропонованих заходів……………………………………….. 26

Висновки…………………………………………………………………………………………. 26

 

  Замовити нову Купити цю роботу