Маркетингові дослідження (маркетингова інформація)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингові дослідження (маркетингова інформація)
Обсяг: 121 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Процес маркетингових досліджень………………………………. 6

1.1. Сутність маркетингових досліджень……………………………………………. 6

1.2. Збір маркетингової інформації………………………………………………….. 16

1.3. Аналіз та інтерпретація маркетингової інформації……………………… 34

Розділ 2. Оцінка організації проведення маркетингових досліджень Українською маркетинговою групою………………………………………… 46

2.1. Аналіз проведення маркетингового дослідження Українською маркетинговою групою………………………………………………………………………………………….. 46

2.2. Економічна ефективність проведеного дослідження Українською маркетинговою групою………………………………………………………………………………………….. 69

2.3. Система маркетингових досліджень Української маркетингової групи       75

Розділ 3. Пропозиції щодо покращення проведення маркетингових досліджень Українською маркетинговою групою………………………………………… 80

3.1. Розробка плану маркетингового розвитку Української маркетингової групи     80

3.2. Шляхи підвищення ефективності проведення маркетингових досліджень Українською маркетинговою групою………………………………………………. 92

3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів з удосконалення проведення маркетингових досліджень Українською маркетинговою групою…….. 107

Висновки та пропозиції……………………………………………………………… 113

Список використаної літератури………………………………………………. 117

Додатки……………………………………………………………………………………….. 121

  Замовити нову Купити цю роботу