Маркетингова товарна політика підприємства зовнішньоекономічної діяльності

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова товарна політика підприємства зовнішньоекономічної діяльності
Обсяг: 106 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ФІРМИ НА ЗАРУБІЖНИХ РИНКАХ.. 9

1.1. Сутність маркетингової товарної політики підприємства. 9

1.2. Складові елементи маркетингової товарної політики. 16

1.3. Специфіка маркетингової товарної політики підприємства на міжнародних ринках  32

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ СП ТОВ "Риф-1" НА ЗАРУБІЖНИХ РИНКАХ.. 40

2.1.Характеристика маркетингової діяльності СП ТОВ "Риф-1" на зовнішньому ринку  40

2.2.Аналіз діючої системи управління товарним асортиментом СП ТОВ "Риф-1"  51

2.3. Дослідження товарної політики підприємства на зарубіжних ринках. 58

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАРУБІЖНИХ РИНКАХ.. 69

3.1.Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на зарубіжних ринках  69

3.2.Шляхи вдосконалення маркетингової товарної політики підприємства. 78

3.3.Програма дій щодо впровадження інноваційного проекту з виробництва нової продукції 82

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 90

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 97

ДОДАТКИ.. 106

  Замовити нову Купити цю роботу