Маркетингова тактика іноземних банків на фінансовому ринку України

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова тактика іноземних банків на фінансовому ринку України
Обсяг: 102 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 2

РОЗДІЛ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6

1.1. Роль маркетингу у розвитку міжнародних банківських операцій. 6

1.2. Сучасні теорії та моделі інтернаціоналізації банківської діяльності 16

1.3. Методики оцінки ефективності зовнішньоекономічної банківської діяльності 25

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ІНОЗЕМНИХ БАНКІВ В УКРАЇНІ 34

2.1. Сучасний стан та особливості діяльності банків з іноземним
капіталом. 34

2.2. Тенденції розвитку маркетингової діяльності у банківському секторі України  48

2.3. Оцінка конкурентних позицій іноземних банків на фінансовому ринку України  61

РОЗДІЛ ІІІ. ОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ МОДЕЛЕЙ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ 72

3.1. Шляхи адаптації маркетингової стратегії банків до особливостей внутрішнього ринку України в умовах світової фінансової кризи. 72

3.2. Напрями та інструменти вдосконалення маркетингового комплексу іноземних банків в Україні 78

Створення. 79

3.3. Механізми підвищення ефективності маркетингової діяльності вітчизняних банків  84

ВИСНОВКИ.. 90

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 95

ДОДАТКИ   102

  Замовити нову Купити цю роботу