Маркетингова стратегія підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема:

Маркетингова стратегія підприємства

Обсяг: 92 А4    

ПЛАН:

Тип: дипломна робота

План

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Теоретичні основи розробки маркетингової стратегії підприємства…………………………………………………………………………………………………………. 6

1.1. Сутність та значення маркетингової стратегії підприємства…………… 6

1.2. Етапи розробки маркетингової стратегії підприємства………………… 12

1.3. Характеристика основних складових маркетингової програми підприємства     30

Розділ 2. Дослідження реалізації маркетингової стратегії підприємства        37

2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності
ТОВ ПТК “Агромат”………………………………………………………………………. 37

2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ ПТК “Агромат”……………….. 44

2.3. Оцінка маркетингової стратегії ТОВ ПТК “Агромат”………………….. 65

Розділ 3. Удосконалення методів розробки та практики реалізації маркетингової стратегії ТОВ ПТК “Агромат”…………………………… 71

3.1. Поліпшення маркетингової роботи на ТОВ ПТК “Агромат”……….. 71

3.2. Напрямки маркетингового стратегічного планування діяльності ТОВ
ПТК “Агромат” з метою активізації просування його продукції………… 76

Висновки та пропозиції……………………………………………………………….. 82

Список використаної літератури………………………………………………… 89

Додатки…………………………………………………………………………………………. 92

  Замовити нову Купити цю роботу