Маркетингова стратегія підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова стратегія підприємства
Обсяг: 105 А4    

ПЛАН:

Вступ…………………………………………………………………………………………………… 3

Розділ 1. Концептуальні основи розробки і реалізації маркетингової стратегії…………………………………………………………………………………………………………….. 6

1.1. Роль і значення маркетингової стратегії в діяльності підприємства за умов транзитивної економіки…………………………………………………………………….. 6

1.2. Структуризація процесу формування маркетингової стратегії…….. 13

1.3. Маркетинговий стратегічний аналіз як основа формування ефективної маркетингової стратегії…………………………………………………………………… 30

Розділ 2. Маркетинговий аналіз господарської діяльності Київської філії ДП ТД “Вінніфрут” ВАТ “Вінніфрут”…………………………………………………… 40

2.1. Маркетингові характеристики виробничо-господарської діяльності підприємства……………………………………………………………………………………………………… 40

2.2. Оцінювання стратегічних маркетингових напрямків розвитку

підприємства………………………………………………………………………………….. 55

2.3. Аналіз розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємства 62

Розділ 3. Шляхи вдосконалення ефективності маркетингової діяльності Київської філії
ДП ТД “Вінніфрут” ВАТ “Вінніфрут”…………………………………………….. 71

3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства 71

3.2. Розробка програми формування конкурентної стратегії підприємства… 80

3.3. Економічна доцільність запропонованих заходів для підприємства 95

Висновки………………………………………………………………………………………… 101

Список використаної літератури………………………………………………….. 105

  Замовити нову Купити цю роботу