Маркетингова стратегія підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова стратегія підприємства
Обсяг: 27 А4    

ПЛАН:

Резюме………………………………………………………………………………………………. 3

Розділ 1. Основні положення проекту розробки маркетингової стратегії          АТ “Філіп Морріс Україна”……………………………………………………………………. 6

Розділ 2. Обґрунтування проекту розробки маркетингової стратегії                 АТ “Філіп Морріс Україна”………………………………………………………………….. 13

2.1. Огляд тютюнового ринку України…………………………………………….. 13

2.2. Дослідження діяльності АТ “Філіп Морріс Україна”…………………… 20

2.3. Аналіз сучасного рівня маркетингової діяльності                                    АТ “Філіп Морріс Україна”…………………………………………………………………………….. 27

Розділ 3. Формування та оцінка ефективності маркетингової стратегії               АТ “Філіп Морріс Україна”………………………………………………………………….. 27

3.1. Формування альтернативних напрямків маркетингової діяльності            АТ “Філіп Морріс Україна”…………………………………………………………………………….. 27

3.2. Оцінка ефективності реалізації АТ “Філіп Морріс Україна” маркетингової стратегії……………………………………………………………………………………………………… 27

Список використаної літератури…………………………………………………….. 27

Додатки…………………………………………………………………………………………… 27

  Замовити нову Купити цю роботу