Маркетингова стратегія банку

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова стратегія банку
Обсяг: 93 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИТА ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СРАТЕГІЇ БАНКОМ… 6

1.1. Сутність та особливості маркетингових стратегій банку. 6

1.2. Характеристика та специфіка застосування маркетингових стратегій банками України. 16

1.3. Вплив маркетингової стратегії банку на швидкість та ефективність банківського обслуговування. 22

Розділ ІІ. Маркетингова стратегія діяльності
ВАТ «Райффайзен Банк Аваль». 30

2.1. Специфіка організації маркетингової стратегії стратегічного розвитку ВАТ «Райффайзен Банк Аваль». 30

2.2. Стратегічне планування маркетингових комунікацій ВАТ «Райффайзен Банк Аваль» та його особливості 43

2.3. Інформаційно-технологічне забезпечення маркетингової стратегії ВАТ «Райффайзен Банк Аваль». 51

Розділ ІІІ. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії ВАТ «Райффайзен Банк Аваль». 63

3.1. Шляхи вдосконалення маркетингових стратегій комерційних банків України в сучасних умовах розвитку банківського сектору. 63

3.2. Пропозиції щодо вдосконалення елементів маркетингової стратегії ВАТ «Райффайзен Банк Аваль». 72

Висновки.. 84

Список використаних джерел.. 89

Додатки.. 93

  Замовити нову Купити цю роботу