Маркетингова програма підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова програма підприємства
Обсяг: 94 А4    

ПЛАН:

Вступ……………………………………………………………………………………………….. 3

Розділ 1. Теоретичні основи розробки програми маркетингу на підприємстві…………………………………………………………………………………………………………. 6

1.1. Необхідність маркетингу на підприємстві…………………………………….. 6

1.2. Сутність маркетингової програми підприємства…………………………. 19

1.3. Порядок розробки маркетингової програми на підприємстві………. 27

Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності ТОВ “Фомальгаут”  39

2.1. Аналіз товарної та цінової політики ТОВ “Фомальгаут”……………… 39

2.2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ “Фомальгаут”……………………. 50

2.3. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ТОВ “Фомальгаут” 58

Розділ 3. Розробка програми маркетингу на підприємстві ТОВ “Фомальгаут”……………………………………………………………………………………………………….. 67

3.1. Обґрунтування товарної та цінової політики підприємства………….. 67

3.2. Розробка комунікаційної політики підприємства ТОВ “Фомальгаут” 78

Висновки та пропозиції……………………………………………………………….. 83

Список використаної літератури………………………………………………… 90

Додатки…………………………………………………………………………………………. 94

  Замовити нову Купити цю роботу