Маркетингова політика страхових компаній

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова політика страхових компаній
Обсяг: 89 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ    6
1.1. Зміст та напрями маркетингової політики страхових компаній 6
1.2. Фактори формування маркетингової політики страхових компаній       18
1.3. Показники оцінки маркетингової політики страхових компаній 31
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МПСК НА ПРИКЛАДІ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»        39
2.1. Фінансові показники діяльності Страхової компанії «Альфа страхування»      39
2.2. Характеристика реалізації маркетингової політики ЗАТ «СК «Альфа Страхування»       51
2.3. Оцінка ефективності маркетингової політики СК «Альфа Страхування»  55
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ       61
3.1. Нові підходи до вивчення ринку страхових послуг    61
3.2. Шляхи посилення ефективності маркетингової політики СК «Альфа Страхування» 67
ВИСНОВКИ        78
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      84
ДОДАТКИ 89

  Замовити нову Купити цю роботу