Маркетингова інформація на підприємстві

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова інформація на підприємстві
Обсяг: 103 А4    

ПЛАН:

Вступ. 3

Розділ 1. Теоретичні підходи до організації, збору та обробки маркетингової інформації 7

1.1 Сутність і організація маркетингової інформації 7

1.2. Структура маркетингової інформації 11

1.3. Методика опитувань. 24

Розділ 2. Аналіз існуючого стану системи збору та обробки маркетингової інформації ТОВ „АТР”. 39

2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ „АТР”. 39

2.2. Аналіз існуючого комплексу маркетингу підприємства. 49

2.3. Аналіз існуючої системи збору та обробки маркетингової інформації ТОВ „АТР”  68

3. Шляхи підвищення ефективності системи збору інформації ТОВ „АТР”. 80

3.1. Обгрунтування шляхів вдосконалення системи збору маркетинової інфіормації в ТОВ „АТР”. 80

3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо вдосконалення системи збору маркетингової інформації в ТОВ „АТР”. 89

Висновки. 98

Список використаних джерел. 101

Додатки. 103

  Замовити нову Купити цю роботу