Маркетингова діяльність підприємства (управління)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова діяльність підприємства (управління)
Обсяг: 116 А4    

ПЛАН:

ВСТУП   3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ        7
1.1. Сутність та концепції управління маркетингом       7
1.2. Стратегічне планування маркетингу на підприємстві  11
1.3 Процес управління маркетингом та контроль за здійсненням маркетингових заходів      18
Висновки до першого розділу     31
РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «ВАТРА» НА РИНКУ ОСВІТЛЮВАЛЬНИХ ПРИЛАДІВ       32
2.1 Загальна характеристика ВАТ «Ватра» 32
2.2 Дослідження та аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства     39
2.3 Аналіз маркетингової діяльності ВАТ «Ватра» 60
Висновки до другого розділу     77
РОЗДІЛ III. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «ВАТРА»     79
3.1 Основні напрямки вдосконалення організації та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві ВАТ «Ватра»       79
3.2 Економічне обґрунтування запропонованих заходів     95
Висновки до третього розділу    106
ВИСНОВКИ        107
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ      111
ДОДАТКИ 116

  Замовити нову Купити цю роботу