Маркетингова діяльність підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова діяльність підприємства
Обсяг: 97 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ І. Теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств сфери послуг в умовах ринкової трансформації економіки.. 6

1.1. Сучасні теоретичні засади маркетингової діяльності підприємств сфери послуг  6

1.2. Сутність методик аналізу маркетингової діяльності підприємств сфери послуг  19

1.3. Сучасні тенденції в маркетингової діяльності підприємств сфери послуг, які відносяться до сфери фотосервісу. 32

Висновки. 36

Розділ ІІ. Аналіз маркетингової діяльності сервісного підприємства ТОВ “Фото-сервіс” на ринку послуг та напрямків її вдосконалення за період 2005-2007 роках.. 39

2.1. Аналіз показників виробничо-комерційної діяльності  ТОВ “Фото-сервіс” та його організаційно-виробничої структури. 39

2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ “Фото-сервіс”. 53

2.3. Оцінка роботи підприємства по удосконаленню маркетингової діяльності та її вплив на його виробничо-комерційну програму. 67

Розділ 3. Обгрунтування і розробка заходів по удосконаленню маркетингової діяльності ТОВ “Фото-сервіс” та оцінка економічної ефективності їх реалізації 72

3.1. Обґрунтування доцільності удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Фото-сервіс». 72

3.2 Розробка заходів по поліпшенню маркетингової діяльності підприємства, спрямованих на покращення його виробничо-комерційних показників. 76

3.3. Оцінка економічної ефективності застосування розроблених заходів на ТОВ “Фото-сервіс” з урахуванням ризиків. 81

висновки.. 86

Список використаних джерел.. 93

ДОДАТКИ.. 97

  Замовити нову Купити цю роботу