Маркетингова діяльність підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова діяльність підприємства
Обсяг: 105 А4    

ПЛАН:

Вступ………………………………………………………………………………………………… 3

Розділ 1. Сутність та складові маркетингу оптово-роздрібної торгівлі… 6

1.1. Маркетинг як чинник забезпечення потреб споживачів…………………. 6

1.2. Характеристика основних елементів маркетингу в оптовій та роздрібній торгівлі……………………………………………………………………………………………………… 19

1.3. Особливості використання принципів маркетингу в оптово-роздрібній торгівлі в Україні…………………………………………………………………………………………… 30

Розділ 2. Аналіз маркетингу оптово-роздрібного підприємства “Печатний двір”       38

2.1. Аналіз джерел постачання товарів та формування товарної політики 38

2.2. Характеристика комунікаційної політики підприємства………………. 52

2.3. Оцінка конкурентоспроможності оптово-роздрібного підприємства “Печатний двір”……………………………………………………………………………………………………… 66

Розділ 3. Удосконалення маркетингу оптово-роздрібного підприємства “Печатний двір”………………………………………………………………………………………………………… 82

3.1. Обґрунтування товарної політики оптово-роздрібного підприємства 82

3.2. Розробка комунікаційної програми…………………………………………… 90

3.3. Формування загальної програми підвищення конкурентоспроможності оптово-роздрібного підприємства та оцінка її ефективності………………………….. 92

Висновки та пропозиції…………………………………………………………………….. 97

Список використаної літератури…………………………………………………….. 102

Додатки…………………………………………………………………………………………. 105

  Замовити нову Купити цю роботу