Маркетингова діяльність підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова діяльність підприємства
Обсяг: 88 А4    

ПЛАН:

Вступ

 

Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності на підприємстві

  1. Маркетинг як один з інструментів управління діяльністю підприємства
  2. Визначальні фактори ефективності маркетингової діяльності на підприємстві та показники її оцінки
  3. Конкурентоспроможність підприємства як основа успіху на ринку

 

Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності АТЗТ ВТШФ “Україна”

2.1. Дослідження потреб споживачів АТЗТ ВТШФ “Україна”

2.2. Аналіз асортиментної політики АТЗТ ВТШФ “Україна”

2.3. Збутова політика АТЗТ ВТШФ “Україна” та її ефективність

2.4. Аналіз комунікаційної політики АТЗТ ВТШФ “Україна”

 

Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства

3.1. Проблеми впровадження концепцій маркетингу на підприємствах України

3.2. Удосконалення маркетингової діяльності для підвищення конкурентоспроможності

 

Висновки та пропозиції

 

Список використаної літератури

3

5

5

17

23

35

35

40

45

56

67

67

75

83

88

  Замовити нову Купити цю роботу