Маркетингова діяльність підприємства

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетингова діяльність підприємства
Обсяг: 95 А4    

ПЛАН:

Вступ

3

Розділ І. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності на торговельному підприємстві

 

1.1. Маркетинг, як один з інструментів управління діяльністю торговельного підприємства

5

1.2. Визначальні фактори ефективності маркетингової діяльності на підприємстві та показники її оцінки.

17

1.3. Проблеми впровадження концепцій маркетингу  на торговельних підприємствах України

23

Розділ ІІ. Аналіз маркетингової діяльності на торговельному підприємстві ПП “Спрут”

 

2.1. Організація маркетингової діяльності на підприємстві

32

2.2. Оцінка стану товарної та цінової політики

36

2.3. Оцінка конкурентного статусу ПП “Спрут”

45

2.4. СВОТ-аналіз діяльності підприємства

58

Розділ ІІІ. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності ПП “Спрут”

 

3.1. Вдосконалення інформаційного забезпечення

61

3.2. Вивчення ринку та споживачів

69

3.3. Розробка товарної та цінової політики

75

3.4. Формування комунікаційної програми

79

3.5. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві

88

Висновки та пропозиції

92

Література

95

Додатки

 

  Замовити нову Купити цю роботу