Маркетинг в Україні

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетинг в Україні
Обсяг: 80 А4    

ПЛАН:

Вступ………………………………………………………………………………………………… 3

Розділ 1. Сутність і значення маркетингу в економіці країни…………………. 6

1.1. Поняття та значення маркетингу…………………………………………………. 6

1.2. Цілі та функції системи маркетингу……………………………………………. 16

1.3. Концепції та стратегії маркетингу……………………………………………… 25

Розділ 2. Особливості становлення та розвитку маркетингу в Україні…. 38

2.1. Передумови становлення та розвитку маркетингу в Україні………… 38

2.2. Особливості динаміки розвитку маркетингу в Україні………………… 49

2.3. Основні аспекти державного регулювання маркетингу в Україні…. 61

Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку маркетингу в Україні…….. 67

Висновки та пропозиції…………………………………………………………………….. 75

Список використаної літератури………………………………………………………. 80

  Замовити нову Купити цю роботу