Маркетинг в міжнародних корпораціях

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетинг в міжнародних корпораціях
Обсяг: 112 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЯХ.. 6

1.1. Сутність та методи управління маркетингом в міжнародних корпораціях  6

1.2 Типи маркетингових стратегій в міжнародних корпораціях. 17

1.3 Складові елементи маркетингового комплексу компанії на. 27

міжнародних ринках. 27

РОЗДІЛ. 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТНК.. 42

2.1. Аналіз попиту на ринку авіаційних перевезень. 42

2.2 Специфіка діяльності маркетингової служби в авіаційній галузі 53

2.3. Особливості маркетингової діяльності авіаційних міжнародних компаній (на прикладі компанії Challenge Aero Group) 62

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ АВІАКОМПАНІЇ «CHALLENGE AERO UKRAINE» НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ.. 78

3.1 Напрями підвищення конкурентоспроможності послуг з авіаперевезень компанії «Challenge Aero Ukraine». 78

3.2 Рекомендації щодо розширення прогнозу послуг авіакомпанії «Challenge Aero Ukraine» та їх просування на ринок. 86

ВИСНОВКИ.. 96

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 103

ДОДАТКИ.. 112

  Замовити нову Купити цю роботу