Маркетинг (управління)

Тип роботи: дипломна робота Вартість: 7 грн/А4
Тема: Маркетинг (управління)
Обсяг: 109 А4    

ПЛАН:

ВСТУП.. 3

Розділ 1. Теоретичні аспекти промислового маркетингу.. 6

1.1.Суть, завдання та концепції промислового маркетингу. 6

1.2. Ринок промислових товарів і особливості промислового маркетингу. 15

1.3. Теоретичні аспекти оцінки ефективності промислового маркетингу. 26

Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності промислового підприємства (на прикладі ТОВ "Альтер Ейр") 43

2.1. Аналіз галузі базового підприємства. 43

2.2. Загальна характеристика діяльності базового підприємства. 55

2.3. Аналіз маркетингової діяльності базового підприємства. 70

Розділ 3. Пропозиції стосовно підвищення ефективності маркетингу на промисловому підприємстві (на прикладі ТОВ "Альтер Ейр") 77

3.1. Стратегічні напрямки розвитку підприємства. 77

3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності маркетингу на базовому підприємстві 86

3.3. Обґрунтування доцільності пропозицій щодо підвищення ефективності маркетингу на базовому підприємстві 94

Висновки.. 101

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 109

  Замовити нову Купити цю роботу